Klachtenregeling SOPHIOR

Bij SOPHIOR heeft klanttevredenheid absolute prioriteit.
We doen er alles aan om jou te voorzien van hoogwaardige en mooie producten. Daarnaast vinden we het belangrijk om je goed van dienst te zijn: met heldere informatie, snelle communicatie en een service waarop je kunt rekenen.

Toch niet helemaal tevreden?

Is er iets niet helemaal naar wens? Laat het ons vooral weten! We staan klaar om je zo snel en goed mogelijk te helpen.

📞 +31 85-1301158
📧 info@sophior.nl

Samen vinden we altijd een oplossing. Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkst – dus twijfel niet om contact op te nemen!

SOPHIOR & Webwinkel Keur

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sophior.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Geschilbemiddeling

Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/.

Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.